Ruilen en retourneren

Wanneer het bestelde artikel je niet bevalt, kun je het binnen veertien dagen voldoende gefrankeerd aan ons terugsturen en het desgewenst ruilen. Deze kosten komen voor rekening van de klant. Mocht de zending naar ons onverhoopt niet bij ons aankomen, dan wordt het artikel niet vergoed. In dat geval kan een klacht ingediend worden bij PostNL.


Let op:
- Het artikel en de verpakking moeten onbeschadigd zijn.
- Het artikel mag niet gebruikt zijn, de verpakking van kolven en borstvoedingshulpmiddelen mag dan ook niet geopend zijn.
- Het artikel dient voorzien te zijn van de originele verpakking, incl. aangehechte kaartjes.

 

Bij retourneren altijd een briefje erbij doen met de volgende gegevens:

naam, bestelnummer, rek.nr, andere maat / product indien je wilt ruilen.

 

Retouradres:

Pro Lacta

Grietmansraklaan 16

3544 TM Utrecht

 

Ruilen?

De eerste keer geen extra kosten voor in rekening voor het nogmaals opsturen.*

Geef duidelijk aan welke maat je wilt ontvangen.

Is ook het tweede artikel niet de goede maat en wil je nogmaals ruilen, dan brengen we verzend- en administratiekosten in rekening.

(* Alleen binnen Nederland)

 

Na retournering van het artikel vindt verrekening plaats. Verzendkosten worden niet gecrediteerd. Eventuele door ons extra gemaakte (verzend)kosten worden eveneens met het te retourneren bedrag verrekend.

Wanneer het geretourneerde artikel niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, behoudt Borstvoedingscentrum Pro Lacta zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren of om (in overleg) slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren.

 

Niet het (goede) artikel ontvangen?

Neem even contact met ons op (binnen 5 dagen), dan maken we het graag voor je in orde.

Beschadigde bestelling?
We behandelen bestellingen met de grootst mogelijke zorg. Desondanks kan het voorkomen dat een artikel tijdens het verzenden beschadigd raakt. Neem in dit geval even contact met ons op, binnen 5 werkdagen.